fbpx

Ruta de la Revolución d’Ochobre de 1934

Un par de percorríos guiaos n’asturianu van visitar los escenarios de la revolución asturiana de 1934 n’Uviéu.

‘Ser Asturianu» torna a la capital pa somorguiase na Revolución d’Asturies de 1934, l’acontecimientu más importante que vivió Uviéu en tol sieglu XX. Una época marcada pol ascensu del socialismu y del facismu en mediu de la crisis de les democracies burgueses.

Los sábados 12 y 26 d’ochobre, a les 18h, ofrécese la oportunidá de conocer la última revolución obrera d’Europa occidental, onde la “Comuña Asturiana” llegaría a cariciar la idea d’una sociedá ensin clases, conquistando’l poder políticu, tomando y ocupando decenes de cuarteles y bancos, y suprimiendo -inclusive- la moneda. Dambes rutes, de 2h aproximaes de duración, escomenzarán nel parque d’El Campillín y tendrán un coste de 5€ (de baldre pa menores de 12 años).

Les visites tán dirixíes por Denis Soria, guía oficial d’Asturies, y cuenten col asesoramientu de la Fundación Juan Muñiz Zapico.

*Amás, los participantes podrán esfrutar de regalos y descuentos na campaña de micromecenalgu de “Depués d’Ochobre”, el primer xuegu de rol fechu n’asturianu.

Feches y horarios

– Sábadu 12 d’ochobre, 18h

– Sábadu 26 d’ochobre, 18h

Puntu d’alcuentru

Parque d’El Campillín (Uviéu).

Tarifes y reserves

– Adultos: 5€

– Menores de 12 años: De baldre.

P’apuntase ye imprescindible acutar con antelación nel corréu electrónicu [email protected]

Comments are closed.
astAsturiano